Ubezpieczenie emerytalne

Zadbali Państwo o swoją emeryturę?

Komfort na przyszłość! Pare Euro to kosztuje, ale przyszłość gwarantuje!!!

Czy złożyli Państwo wniosek na państwowe dofinansowanie do prywatnej emerytury? Jeszcze nie?
Nie zwlekajcie i zabezpieczcie swoją przyszłość! Zalety:
  • dodatkowe zabezpieczenie wspomagane przez państwo niemieckie,
  • dożywotnia gwarantowana emerytura
  • dofinansowanie państwa az do 40%,
  • możliwość inwestowania w imobilie,
  • początek emerytury już nawet od 60go  roku życia,
  • możliwość wypłaty 30% zebranego kapitału po ukończeniu 60go roku życia

Państwowe emerytury bedą coraz niższe, dlatego warto zabezpieczyć się na przyszłość.Lukę w świadczeniach emerytów ma wypełnić Riester Rente.
Oferta ta jest skierowana do osób podlegających obowiązkowemu ubezpieczeniu w systemie państwowym a przede wszystkim do osób:
  • zatrudnionych jako pracownicy
  • z prawem do zasiłku dla bezrobotnych oraz kobiet w trakcie urlopu macierzyńskiego

Dopłaty państwowe wynoszą aktualnie:
  • 154 €  osoba dorosła
  • 185 € dzieci urodzone do 31.01.2007
  • 300 € dzieci urodzone po 31.01.2007

Dodatkową zaletą są korzysci podatkowe 2.100,00 € można odliczyc od podatku rocznie.

4 Kommentare:

  1. Nigdy nie słyszałam o ubezpieczeniu emerytalnym, ale faktycznie z tego co widać to takie również funkcjonuje. Ja jestem zdania, ze gdy potrzebuję dobrego ubezpieczenia to dzięki porównywarce https://kioskpolis.pl/ nie mam najmniejszego problemu aby takie znaleźć.

    AntwortenLöschen
  2. Nigdy nie słyszałem tak naprawdę o ubezpieczeniu emerytalnym u nas w kraju. Ja jeśli potrzebuję dobrego ubezpieczenia to najchętniej zaglądam do http://swiatubezpieczen.net.pl/ gdzie jest cała masa przydatnych rzeczy.

    AntwortenLöschen
  3. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    AntwortenLöschen
  4. Ja jeszcze o tych kwestiach nie myślę, ale jak najbardziej jestem zdania, ze po prostu warto jest się ubezpieczać. Czytałem także niedawno na stronie https://kioskpolis.pl/czym-jest-ubezpieczenie-ochrony-prawnej-kierowcy/ o ubezpieczeniach ochrony prawnej kierowców. Muszę przyznać, że dla mnie jest to nowość.

    AntwortenLöschen